Friday, November 20, 2009

The missions...


Suke tgk murid2 yg ceria ni..^^

Pemain bola jaring amatur..^^

Saje je, wat aksi comel, hehe... comel ke?

Guru-guru cemerlang ni, hehe..

MyEm0.Com

Kali ni Siti tunjukkan beberapa aksi warga sekolah tempat Siti bekerja. Dah dua tahun Siti kat sini, rase mcm baru semalam Siti ditemuduga, hihi... Honestly, mule2 masuk dulu rase x best je.. yela, pengalaman xde.. kwn2 pun xde... tp skrg, bile cuti skolah je Siti rase rindu pulak nak ke sekolah, rindu kat anak2 murid.. Agaknye mase Siti sekolah dulu, cikgu2 rindu x kat Siti?

Dulu Siti penah juga mengajar kt sekolah menengag sebagai guru ganti utk kelas tingkatan 4, 5 dan 6. Kalau nak dibandingkan suasananya, Siti lebih seronok kt sekolah rendah. Kenape? Sebabnye, murid-murid sekolah rendah comel sangat2... walaupun nakal, manje.. Tp itula yang buat guru2 kt sini rase rindu kt dorg.. huhu...
Yela, kanak-kanak ni hati dorg suci, bersih.. Kate2 yang keluar dr mulut dorg sumenye tulus dari hati...

Hari ini, murid-murid kt sekolah Siti sume dh cuti, baru sehari tapi dah rase rindu dgn gelagat dorg... Harap2 murid-murid Siti pun rindu kt Siti jgk, hehe...
MyEm0.Com

1 comment:

RakBaju said...

hai there!

Please visit us at http://rakbaju.blogspot.com

Banyak baju yang cantik-cantik and harga yang berpatutan tau. See you there!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...