Thursday, April 28, 2011

Sukan.. cepatlah berlalu....

Bukannya Siti tak suka atau boikot sukan ea.. sila jangan salah faham.. tapi menguruskan murid-murid dalam acara latihan sukan ni memang memenatkan... Bukan badan je yang penat... otak dan mulut pun penat jugak.. 

Tapi tak dinafikan yang bersukan sambil melayan karenah murid-murid ni memang seronok! Masa ni lah boleh tengok gelagat nakal dan keanak-anakan diorang. Kadang-kadang tu sampai rasa nak terguling-guling gelak, tapi terpaksalah control, kalau tak nanti... aihhhh... takmolah cakap, heheee...

 Ayam tambatan utk acara tarik tali.. ^^

 Sungguh-sungguh berlatih walau panas terik...

 Acara terompah gergasi.. nampak senang, tapi perlukan skill imbangan badan dan kerjasama yang sangat baik untuk berjaya.. ^^

 Hero-hero tarik tali.. tapi just menang sorak je... takpelah.. takde rezeki tahun ni.. ^^


 Ini jelah satu-satunya gambar yang ada muka Siti.. peace.. ^^

Maskot untuk rumah kuning.. heheeee.... ^^
(Murid ni sangat nakal + lasak, walau ade asma yang teruk.. )


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...