Monday, November 29, 2010

Dah balik.. ^^

Dah selamat pun Program Rehlah dgn murid2 tahun 6.. Huhhhh.. Penatttt sgt... Tapi keseluruhannya, program ni berjaya mengeratkan lagi hubungan guru-guru dan murid2. Ramunia Beach Resort mmg sgt best! Bersih, cantik, makanannya pun sedap2.. :) Sbb tu lah rasanya sejak balik dari sana ni, berat badan mcm dah naik je.. hihiii...


Insyaallah, tahun depan buat program yg sama utk murid tahun 6 2011 pula. Destinasi? Masih tepi pantai, tapi tak decide lg pantai mane pula yg akan jadi destinasi kami.. :) Malas nak taip panjang2, kita layan gambar je la ea.. ^^

Dua org ni anak angkat Siti, Aina n Anati..












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...