Tuesday, March 1, 2011

Contest "Jangan Pandang Kamera!!"

Contest lagi..~!!
Teruja nak join contest sebab dah menang sekali.. heheee... ^^

Nak join, klik je BANNER kat atas tu..

Ini gambar Siti:
v
v
v

Sebenarnya gambar ni diambil oleh seorang photographer pengantin masa Siti pegi majlis kawin anak guru besar sekolah Siti mengajar.. Tak sangka, ade jugak yang berkenan ambik gambar Siti yang tengah makan tu.. ^^

Kalau tahulah photographer tu nak amik gambar Siti, dah tentu Siti akan bagi senyuman yang paling manis...~
Ni dia ambik curi-curi.. tu yang muka serius habis tu... huahuahuaaa~ 
Takut tak dengan jelingan tajam Siti tu??

Sebenarnya, penganjur contest tak suruh pun citer kisah disebalik gambar tu, tapi Siti saje je nak citer.. heee....^^


Siti nak tag:


9 comments:

b a m b a m ' s said...

rupa nak terkam dah tuhhh..hahahah

Siti Noraisyah said...

Kak Siti kamu ni mmg garang sebenonye... hehehe... ^^

dyanzjha said...

tQ join..gud luck yerrr...
:)

Fathiah Rosdi said...

hye...jom join..
http://sweetcardigan20.blogspot.com/2011/02/cardigan-free-utk-contest-pose-dengan.html

Dekcik said...

gud luck..

Firdaus said...

nice n gud luck. ;)

shigellazoster said...

fiuh!!~..... jenguk peserta contest.... best2,, gud luck

cik bihah said...

GUd luck dear =)

visit : www.kznabihah.com

shigellazoster said...

jom join,,..
http://reflisea.blogspot.com/2011/03/contest-i-luv-shawl.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...