Tuesday, March 1, 2011

1st time Siti menang contest.. Terharunyeeee~

Wahhhhh~!!
Betul ke ni?? Macam tak pecaya je la...
Kat sekolah tadi, lepas kelas Siti tumpang jab laptop kawan, malas nak buka laptop sendiri.. sebab hari ni keje banyak, kalau buka laptop nanti, terus tak boleh nak buat keje.. ngadap skrin laptop je jadinye...

Then, terpandang mesej Cik Bambam kat Shoutbox:
"Kak Ct menang contesttttt~!!"
Hm.. contest ape pulak ni....
Siti pun terus klik link yang CB bagi...
Betul laaaa... Siti menang Contest Pakai Shawl Paling Menarik....!!
Macam nak pengsan sekejab..^^

Erk! Kalau tak pecaya, klik kat SINI..

Terima kasih apayangpanas sebab pilih Siti sebagai pemenang..^^


2 comments:

b a m b a m ' s said...

hahahahhaha...i lak yg over kan kak non..kah3..

Siti Noraisyah said...

kalau tak kerana ke'over'an bambam tu, akak xtau yg akak menang ni.. heee.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...