Saturday, March 5, 2011

Tak larat sudahhh..... ^^

Betul-betul tak larat dah malam ni...
Kat sekolah je tadi dah banyak keje.. Jam 5:00 petang baru dapat balik rumah.. 
Jam 8:00 malam, ke sekolah lagi, ade kelas tambahan sampai jam 10:30 malam..
Penat sangat...
Esok pagi, kene pegi sekolah lagi.. 
Nak kemas dan hias-hias kelas... Tak tahulah sampai jam berapa pulak...
Ni semua gara-gara orang kementerian dan JPN nak datang ke sekolah Selasa ni...
Itulah yang buat macam-macam keje jadinya..
kakitangan kurang, jadi.. nak tak nak kene buat sendiri...
Badan dah sakit-sakit dah ni...
Kene tido jugak sekarang...

Sorryla.. sebab ini je idea untuk malam ni...

3 comments:

zulkbo said...

salam CT..
Slamat beradu..
mimpi yang indah-indah..
jangan lupa kunci jam erkk?

~naddy~ said...

bykkan berehat ye mlm neh... =) TC.

Siti Noraisyah said...

zulkbo: terima kasih.. ^^ (ade jugak orang komen walau entry ntah ape2..)

naddy: Thanks tau.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...