Monday, March 14, 2011

Finally.. it's over..

Alhamdulillah....
Sangat lega dan senang hati sebab majlis besar kat sekolah dah pun habis semalam...
Banyak sangat masa Siti yang dikorbankan untuk pastikan majlis tu berjalan dengan lancar. 
Walaupun sebenarnya, sekolah cuma sebagai penaja tempat (sebab yang anjurkan adalah pihak HALUAN), tapi adatlah sebagai tuan rumah.. tetap banyak persiapan yang kene dibuat..
Jadi, jangan peliklah bila Siti terpaksa bekerja lebih 10jam sehari... 
Hm.. tak nak cerita panjang sangat, layan jelah gambar kat bawah ni ea.. ^^

Sambung jahit 'uniform' nasyid yang belum siap...

Siti menjahit, Yana menggosok.. boleh buka butik sama-sama ni.. ^^

Lepas menjahit, kami bergotong-royong buat badge pulak.. cantik tak?? hehee... ^^

Hari pertandingan.. tengah mempersiapkan 'hero-hero nasyid'

Danish.. ketua kelas Tahun 5.. peace... ^^

Ok, semua dah siap.. cikgu pulak yang rasa berdebar-debar...

Muka berdebar tengok peserta lain semua hebat-hebat...

Penyokong-penyokong nasyid.. ^^


4 comments:

b a m b a m ' s said...

menang tak??heheheh

Siti Noraisyah said...

Takkk.. menang sorak je.. hehee... ^^

zulkbo said...

Salam Cikgu..
lawan kat mana ni erk?
menang ke kalah sekolah cikgu
lain kali kena buat ala-ala
teledrama bernasyid mesti menang
:)

Siti Noraisyah said...

lawan kat tempat sendiri je, heee... tak menang sbb berlatih pun dalam seminggu je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...