Sunday, March 6, 2011

TERJAH: KU INGIN JADI BLOGGER BERILMU

 First time Siti join segmen blog HasrulHassan..
Nampak tajuk macam segmen yang serius je kan? Heee....
Nak join? Klik je kat banner di atas.

Kenapa penting jadi blogger berilmu?
Kerana, seseorang blogger tidak akan menaip entry untuk bacaannya sendiri. Kalau setakat nak taip dan baca sendiri, lebih baik tulis kat diary je.. Jadi, bila ia menjadi bacaan umum, maka isi entry tu pun mestilah sesuatu yang memberi manfaat, barulah orang yang membaca akan mendapat sesuatu yang positif.

Pada Siti, blogger ni seperti wartawan akhbar yang sentiasa mencari bahan berita atau maklumat untuk disampaikan kepada pembaca. Tak kiralah bahan ape pun, asalkan ada sedikit info, pasti orang akan sentiasa merujuk kepada bahan yang ditulis.

Antara entry berbentuk tips yang pernah Siti post:




1 comment:

hasrul hassan said...

Salam .. terima kasih kerana sudi join ehhh ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...