Sunday, January 30, 2011

Dahla takde lesen, naik motor berlima pulak.. ishhh...

Mat Rempit kalau tengok ni mesti menangis nih! Tak sangka ade yg lagi rempit daripada dia, hahahhahhh.... Adik2 jangan tiru aksi ni ye.. sekadar hiburan je.. ^^

Musim hujan, sejuk2 memang best tido berhimpit-himpit macam ni..
 
Pelik agaknya tengok Siti terpusing-pusing nak cari sudut terbaik masa nak amik gambar ni
 
Yang tengah tido pun sampai terjaga, hehee....
 
Yang tengah duduk namanya 'Tembong'. Mak kucing2 ni semua..


4 comments:

Mohd Fitri said...

banyaknya kucing. nak seekor boleh?? :)

rossoneri said...

hahahah comel je..yg xtahannya tuh yg muka macam pirate tuh..lol

Siti Noraisyah said...

fitri: mmg bnyk.. ni pun baru sebahagian je ni.. datangla umah klu nak.. heeee...

rossoneri:
yg muka mcm pirate tu la namanya 'Tembong', comel ke? hahaha!

shila shahila said...

hihi. cutenya! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...