Tuesday, January 4, 2011

Petrol naik lagi dan lagi dan lagi.... dan aku pun naik minyak!

Huh! Tajuk mcm ganas je.. tp x ganas pun.. cikgu mane boleh ganas2, nnti anak murid jadi lagi ganas.. heeee... ^^

Mcm tak pecaya je yang harga Ron97 naik lagi tgh malam ni.. Siti pun dah give up dah, dah tak beli lagi Ron97 sjak harganya naik baru2 ni... Nak buat mcm mane kan.. minyak adalah sumber yang tak boleh diperbaharui.. kuantitinya makin lama makin sikit, so harga pun makin naikla... Time ni lah baru terpikir: "Bertuahnya orang yang takde kete.. tak sibuk2 pun pasal harga petrol naik.. huhuuu.. "

Mane Siti tahu yang harga petrol naik ni...??? Haaaaa.... kalau tak caya sila baca kat SINI ea... Siti tak tipu tau....


2 comments:

ijatnuar87 said...

cikgu kena relek...xleh ron97,ader ron95,hehehe...

zulkbo said...

salam..
jangan lupa slogan kita..
satu apa..?
satu apa..?
SATU MALAYSIA..
mengkayakan golongan
kaya je...!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...