Sunday, January 2, 2011

Tag pertama 2011, heee... ^^

Dah lama tak kene tag dgn Cik Bambam ni.. tgh bz kot.. kalau tak, kami ni mmg selalu berbalas-balas tag.. hehehe...
Kali ni, kene jawab soklan ala2 interview gitu..^^
1. Apa benda penting dalam hidup anda?
Islam agamaku.. Mak dan seluruh ahli keluarga.. friends..dan En. Tunang tersayang, heee....
2. Benda terakhir yang anda beli guna duit anda?
Macam tau2 je Siti baru pas shopping tadi.. haha! Kasut.. yg paling best sbb 'buy one free one'..

3. Di manakah tempat anda akan melangsungkan perkahwinan dan apakah tema anda?
 Huh! Belum fikir pun pasal majlis kahwin ni.. Tapi Siti akan buat kat umah je, lebih meriah sebab ade orang kampung datang rewang.. hee.. pastu kalau boleh nak tema gold.. boleh?

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
YA!
5. Berapa lama anda akan menyintai kekasih anda?
Mudah-mudahan hingga ke akhir hayat...

6. Di mana anda selalu jumpa kekasih anda? 
Kat umah je.. ade mak sekali ok!

7. Novel/majalah/buku terakhir dibeli anda?
Honestly.. dah lama tak beli, pinjam je.. hahah!

8. Siapakah nama penuh anda? 
Siti Noraisyah

9. Antara mak dengan ayah, yang mana lebih mesra?
Emak

10. Namakan orang yang anda betul2 nak jumpe dalam hidup anda. 
Cikgu2 masa sekolah rendah dulu..^^

11. Adakah anda basuh baju anda sendiri? 
Ye, sebab Siti tinggal berdua dengan mak, dan cuma Siti je yang tahu guna mesin basuh, heee.....

12. Di manakah tempat anda betul-betul nak pergi?
Jepun dan Korea.. cantik sangat!

13. Pilih satu "peluk" atau "cium" 
 Nak dua2 sekali, hehee...

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
  • Dia suka contest n GA
  • Dulu study kt UUM
  • Dia dah bekerja, haha!
15. 5 Benda yang disayangi dalam hidup anda? 
  •  kereta
  • laptop
  • kucing
  • camera 
  • handphone 
 
 Last sekali, nak tag:

 

2 comments:

b a m b a m ' s said...

asal x mention jiran sebelah bilik jek???wakakkaka..yelar kak..bukan bz..xde internet kat opis..susah ckit nak ngulor!hahahahah

Hanis MY said...

Wow wiii comel2 seme jawapan, paling best part nk g jepun i likeee hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...