Saturday, January 1, 2011

Siapa pemenang Photo Contest: My Best Friend Forever 2010?

Akhirnya contest anjuran Siti yang pertama dah pun melabuhkan tirainya tepat jam 11:59 malam tadi. Soriii.. Siti tak online masa tu sebab keluar makan-makan, pastu balik terus tertido.. huhuhuuu...
 
Jumlah peserta yang menyertai contest Siti tepat 200 peserta. Wahhh.. ramai tuu.... semua berjaya menulis entry yang baik dan gambar pun cantik-cantik.. Tak taulah Siti nak pilih yang mane.. Kalau boleh macam nak bagi semua menang je.. huhuuu...
InsyaAllah, Siti akan umumkan pemenang selewat-lewatnya pada minggu hadapan. Minggu ni busy sikit sebab sesi sekolah dahnak mula. Ini pun Siti dah ulang-alik ke sekolah je uruskan beberapa hal sekolah. Jangan risau.... Hadiah yang Siti janjikan dah pun Siti sediakan. Nanti Siti ambil gambar hadiahnya ye.. heheeee...
 
Peserta lelaki jangan rasa tersisih atau tergugat. Sebab Siti memang dah sediakan satu ketegori untuk peserta lelaki.
 
Hm... Mulai hari ini Siti mengharapkan bantuan bloggers sekalian untuk baca entry-entry peserta dan  pada pendapat anda, yang manakah entry yang terbaik? Boleh tinggalkan komen kt bawah ye.. terima kasih.. ^^

6 comments:

NieyaVanilla said...

meh saya tolong..hehe...entry saya la yg baek..hehe..pomot diri lak..xdek la..gurau je...xsaba nk tau sape pmenang..

elleyayah . said...

xsabar2 nak tau result.harap2 sy menang. amin

EIGHT IS SAMANIAH said...

yeyeh...saya menang..lalala~

anamizu said...

yeyey cik ana menang!!! hihi

Bella said...

wah2...
xsabar nk tggu sape yg menang...hee :)

L.e.e.z.a said...

sayalah pemenang itu^_^ nganga~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...