Saturday, January 29, 2011

Mood: keje... keje....

Sekarang ni memang tengah mood keje.. keje.. dan keje... Boleh dikatakan sejak naik sekolah ni memang ade je aktiviti.. sampai rasa semput jugak ni.. huhuuuu.... Semalam (Jumaat), lepas solat Jumaat kene attend mesyuarat PIBG kul 230pm.. Habis je mesyuarat lebih kurang kul5 pm.. sambung pulak buka kaunter pendaftraan sebab ade program Kursus Kepimpinan untuk murid2 yang ade jawatan.

Sattlekan semua pendaftaran, kul 730 pm barulah dapat balik.. dah maghrib dah pun... huhuuuu... badan pulak tengah kurang sihat... dah 2 hari suara ni bertukar jadi 'serak-serak basah'... batuk, selesema pun dah mula ni.. demam? Hm.. setakat ni belum.. heeeee... kalau demam, hm... lagi susah hati sebab tak dapat nak mengajar.. 
Aktiviti jumpe tunang pun dah makin kurang.. kalau jumpe pun badan penat.. pastu muka monyok, bibir muncung sedepa baik tak payah jumpe kan? En. Tunang tengok muka Siti takde mood, die pun jadi takde mood gak.. hahaha! Cian die.... Tp nak buat mcm mane kan.. ade perkara yang kita terpaksa utamakan dalam hidup... 


Ni gambar sesi pendaftaran kursus semalam, tengok muka Siti, layu, pucat dan memang tengah penat giler!

Hari ini, kene ke sekolah lagi untuk uruskan sijil2 peserta kursus. Maybe tengah hari, siapla.. Tengok.. sekolah lain semua dah mula cuti CNY, seminggu... Tp sekolah Siti, mula cuti 4hb nanti. Takpela kan.. sabo jela...

1 comment:

al_hakim said...

nmpak letih..p rehat nuh!huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...