Monday, January 3, 2011

Yang mana satu jadi pilihan hati...

Huhuhuuu.....
Sekarang ni Siti tgh baca satu persatu entry peserta "Photo Contest: My Best Friend Fover"
200 entry nak kene baca sorang2 ni! Hahahaa...!
Sambil baca ni rasa terharu pun ade, yelahhhh.... tetiba teringat kt BFF Siti yang jauh dimata tuu..
Siti akan cuba sedaya upaya Siti untuk pilih pemenang dalam minggu ni jugak.
Tak sampai hati nak biarkan peserta terus tertunggu-tunggu jawapan.. 
Tentang undian tu, tak dapat dilaksanakan, sebab... macam tak adil pulak kpd blogger baru.. kan?
So, harap semua dapat bersabar ye.. ^^
Dapat je pemenang nanti, Siti akan terus umumkan.
Tungguuuuu..... hehehe....

10 comments:

aJa said...

wahhh...x sabar ni..hee

zanox said...

hee..slow and steady ye cik siti :) x yah kelam kabut..eden sabar je menunggu ni :)

b a m b a m ' s said...

akak nak suh kiter semak paper sekali tak??hehehhe

Siti Noraisyah said...

aja: sabar ye dear.. hehe..

zanox: haha! yeah.. mmg steady habis nih..

bambam: boleh jugak tlg semakkan sekali, hihihii...

Shaofie said...

jemput join segmen saye. mudah je. ala-ala blog review.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

Ujang9897 said...

yezza gua menang...hehe

mardhiah ismail (: said...

take time cik siti. ( hati bedebar ) hehe

elleyayah . said...

wah.takut .

anamizu said...

yeyy cik ana menang kan?kan?kan?hihi

http://diary-kecilku.blogspot.com/2010/12/photo-contest-my-bestfriend-forever.html

qin zyie said...

tkut la..bdebar skan da ni cik siti..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...