Friday, February 4, 2011

Cobaannnn....

Betullah kate orang.. bertunang ni banyak dugaannya.. lagi2 bila dah makin dekat nak kawen, kan? Huhuuu.. itulah yg Siti rasakan sekarang. Tak taulah.. tapi rasa macam ade je yang tak kena.. Dan yang paling pening skrg ni, masalah kewangan. Bila dah makin dekat ni.. ade je masalah yang memerlukan duit.. huhuuu.. betul2 ujian kan?

Ape pun, Siti bersyukur sebab setakat ni takde masalah2 yang melibatkan kepercayaan antara Siti dan tunang. Walau pun ade je 'orang luar' yang duk usha2.. tapi hati kami masih teguh, insyaAllah... Kadang-kadang, bila tengok pasangan yang berduit pulak, masalah yang berlaku ialah masalah 'kepercayaan', walau dah bertunang pun boleh lagi pandang lelaki lain atau perempuan lain, malah boleh keluar dating2 lagi.. ish..ish.. Siti bukan cakap kosong je k.. memang penah berlaku, tapi bukan Siti ye..

Siti harap, masalah Siti tu tidaklah sampai ke tahap yang macam tu. Siti sayang tunang Siti dan hubungan ni. Cuma mungkin, ujian ni sekadar nak menguji 'ketahanan' kami. Nanti bila dah kawin, pasti ujian2nya lebih hebat lagi kan?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...