Sunday, February 20, 2011

Maru - Kucing Jepun yang suka kotak

Siti selalu tengok video kucing kat Youtube. Tapi rasanya takde kucing lain yang boleh lawan si Maru ni.. ^^ Yang bestnye pasa Maru, dia sangat obses dengan kotak. Bagilah kotak ape2 pun, dia akan masuk dengan aksi yang sangat comel! Dahla gebu, gemuk..... Ishhhhh.... rasa nak peluk cium2 je.... Kalau dapat kat SIti la, memang tak nak lepas dah....

Maru cuba nak diet?

Maru dgn aksi akrobat

Maru main nyorok-nyorok ye..

Ekor Maru je yang muat, haha!

Cakkk!!

Dah macam robotla Maru.. ^^
 Dari sebesar-besar kotak sampailah yang sekecik-kecik kotak, semua tak akan terlepas dari Maru. Hehehee.... comelnyeeee......

Mujurla Maru ni kat Jepun, kalau kat Malaysia, Siti sanggup jumpa dia.. ^^ Pasni Siti nak bagi kucing-kucing Siti makan banyak2, supaya boleh gemuk dan montel macam Maru. Sebab, kucing Siti pun dah ade bakat suka masuk dalam kotak. So, bolehla jadi Maru II. heeee.... (berangan..!!)


5 comments:

Cik Ila said...

cik ila suke kucing maru ni...sllu tgk org post video kt fb thn lps...gemuk gile! geram

habsahharun said...

comel kan?kan?kan?

Siti Noraisyah said...

Cik Ila: SAmela, Siti pun suka tgk video Maru, terus ilang tention..

Habsah: Yup! Sangat comel.. ^^

rossoneri said...

nama dia maru bukan sepatutnya suka benda bulat2 ke..heheheh

Siti Noraisyah said...

ntahla ek.. heeee...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...