Sunday, February 20, 2011

Masjid Al-Khalidiah

Gambar: zonartis.com
 Alhamdulillah.. akhirnya, masjid yang disumbangkan dananya oleh pasangan paling popular kat Malaysia, sape lagi kalau bukan Dato' K dan Dato' Siti Nurhaliza dah pun siap... Masjid ni dibina di Kampung Permatang Pasir, Kedah. Masjid ni dah selamat dirasmikan semalam (Sabtu, 19 Feb 2011).

Memang baguslah niat dan usaha pasangan Dato' K dan Dato' Siti ni kan. Yela.. kalau kita tengok kebanyakan artis lain sibuk kumpul harta, duit, kekayaan, tapi hanya untuk diri sendiri. Kurang kesedaran untuk menyumbang kepada masyarakat. 

Cuma Siti harap, janganlah lepas ni orang nak pertikaikan pembinaan masjid ni. Ape pun niat mereka, sama ada ikhlas atau tak, bukan kita yang menentukan. Allah tu Maha Mengetahui... Sebagai muslim, kita doakan je yang terbaik untuk mereka berdua.



1 comment:

Anonymous said...

tapi xder orang kampung pegi sebab datuk k campur duit kedai judi dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...