Saturday, February 26, 2011

Contest Kucing Paling Comel

 Telah di'tag' oleh Cikmerahjambu aka habsahharun.. thanks ya! ^^

Selalunya, Siti masukkan gambar Siti je utk contest, kali ni masuk contest gambar kucing pulak.. yela.. kucing SIti pun nak jadi glemer, kan? Tapi... dorg ni 'malu-malu kucing' la... susah nak dapat 'pose' yg paling comel... huhuuuu....
So, ini jela yg Siti dapat...
Hahahaha! Gaya muka terkejut ni.. ^^

Dah suruh say 'cheeseeeee....' pun tak senyum2 gak... aihhhh..... nak kene suruh sebut 'fishhhhhh....' agaknye kot.... silaplah tadi tu....

Nak tag:
Cik Bambam
Rien
Cheeya

Yang Siti tak tag, kalau nak join pun bolehhhh... klik je kat banner atas tu ye.. ^^


Tarikh tamat:
30 April 2011
(lama lagi tuhh...)


6 comments:

Sharienz Sz said...

salam siti..tima kasih sudi tag blogger newbie mcm saya..
oleh kerana otai dah tag conform saya join contest ni.. :)

Siti Noraisyah said...

Ehhh... belum sampai tahap otai pun.. ntah 10 tahun lagi agaknye.. haha!

apisv2 said...

terimakasih sbb join contest nie;D
goodluck;)

apisv3.blogspot.com

zacky ~786~ said...

waa.. nk join gak..!!

b a m b a m ' s said...

ok join! wink2!! :P

SaYa iNsaN bIasE said...

alahai cik siti,
time kasih sebab tag cheeya,
tapi cheeya ta de gambau kucing...huk3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...