Sunday, February 20, 2011

Group "Kami Benci Blogger"

Sila KLIK gambar utk tumbesaran yg sihat..^^
 Agaknye.. benci-membenci dah jadi satu budaya ek? Kalau benci je, terus canang satu dunia... Aku BENCI dia! Aku BENCI ko! Aku BENCI korang!! Dan sekarang, ade pulak "Kami Benci Blogger", satu group yang diwujudkan kat FB. Hmm.. ape la faedahnye ek? Lainlah kalau buat group "Kami benci DADAH" ke.. atau "Kami benci budaya REMPIT".. tak pun "Kami benci budaya membuang sampah merata-rata", adelah jugak kesannya kepada masyarakat. Ini buat group sebab nak benci sesama manusia.. aduhaiiii... budaya apakah ini??

Apelah salah kami para blogger ni? Rasanya blogger semua menulis secara ikhlas, menegur secara berhemah dan beretika. Kalau ade yang buat masalah pun, berape kerat sangat? Takkan kerana sorang dua blogger tu, terus nak benci semua blogger, pastu siap buat group lagi?? Aihhhh... inilah contoh manusia yang mentalitinya sangat lemah... buat malu kaum je...

Hm.. takpela kan.. hak dia la nak benci sape2 pun.. cuma jangan pulak yang membenci tu nanti, dia yang terhegeh-hegeh nak belajar buat blog. Ibarat dah ludah, jilat balik.. eeeeee~

3 comments:

Belalang Hijau said...

dulu admin group tu pernah ngorat sorang awek blogger tp kene rejek...

tu pasal dia buat group benci blogger...wakakakak

Cik Anis said...

ish, ada gak grup gini, pelik2 je manusia ni taw! haha, ntah2, btol gak kata2 belalang hijau! wakakaka ^________^

Siti Noraisyah said...

belalang: Oooo.. gitu ke sejarahnye?? Patutla benci sgt... heeeee.... ^^

Cik Anis: manusia mmg suka buat benda yg kononnya 'lain dr yg lain'...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...