Tuesday, February 1, 2011

Tak sihatla....

Hari ini... takde idea nak update entry..
Siti masih belum sihat.. batuk ni makin menjadi-jadi pulak...
Kepala pun rasa berat, badan rasa lenguh-lenguh...
Mujurlah Hari Sukan Tahunan Sekolah dah ditangguhkan ke bulan April..
Kalau tak.. 3hb ni la hari sukannya.. huhuuuu...

Actually, batuk ni tak baik-baik pun berpunca daripada Siti gak..
Langsung tak pegi klinik atau beli ubat..
Camnela nak baik... just minum air suam je untuk legakan batuk ni..
Entahla.. macam tak bersemangat plak nak pegi klinik..
Kalau tak tu.. sakit sikit je dah sibuk pegi klinik..

Nak mengajar pun, susah jugak.. sebab suara Siti dah jadi serak sejak batuk-batuk ni..
Kalau sebelum ni, takde masalah nak guna nada tinggi,
sekarang.. nada jadi rendah je.. tetiba jadi cikgu ayu dah.. hahahaa!
Pelik.. tadi takde idea.. tapi bila dah menaip ni susah pula nak berhenti..
Dahla.. kene stop gak sekarang.. perlukan tido yang cukup..
sebab esok Siti masih bekerja.. belum cuti loooo...huhuuuu....


4 comments:

b a m b a m ' s said...

naseb baik tulis blog x pakai suara ek kak non..ekkekek..semoga capat chat ek!jgn mls2 mkn ubat!

ijatnuar87 said...

heheheh...rehat secukupnya...insyaallah sihat secepat mungkin,heheheh

mamaaedrean said...

biler menaip release stess kot? :)
jemput singgah jenguk kami yer ;p

Hanis MY said...

siannya...berehat tau skrg pun dah cuti kan...wahhh santekss header baru i likeee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...