Monday, December 27, 2010

Bola sepak: Malaysia vs Indonesia

Dendam terbalas?? Hahaaaa... !! Patutlahhhh umah rasa bergegar semalam, rupanya skuad bola sepak Malaysia berjaya mengalahkan skuad Indonesia dgn 3-0. Nasib baiklaaaa bukan rumah atas, kalau tak......
 
Sebelum perlawanan lagi, masing2 dah buat ramalan... yang pasti, ramai yang yakin skuad Malaysia akan menang, alasannya: mandrem Indon tak boleh masuk kat Malaysia. Heee... yeke?? 
Siti takdelah percaya sangat dgn benda2 mcm ni, tapi ramai yang kata kekalahan Malaysia dengan Indonesia kat Jakarta dulu sebab Indon main mandrem atau dalam bahasa mudahnya ilmu hitamlahh.... Ishhhh... Siti tak berani nak komen lebih2... kang tak pasal2 Siti lak yg kene mandrem...
 
Ape pun, tahniah skuad bola sepak Malaysia sbb berjaya menumpaskan Indonesia. Cuma harap2nya, janganlah terlalu berpuas hati dan bermegah-megah... sama2lah kita mendoakan kejayaan skuad bola sepak negara pada perlawanan seterusnya menentang Indonesia di Jakarta Rabu depan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...