Friday, December 31, 2010

Kalau dah lapar...

Inilah gelagat kucing2 Siti tiap kali Siti dgn mak balik dari pasar.. belum semapt turun dari kereta, dorg dah kejar dahhh...
Yang mane still kt dalam umah tu, terus terjun ikut tingkap...
Tak toleh2 dah.. meluru je... aishhhhh.....
Mujurlah setakat ni tak penah lagi ade kes terlanggar kucing..

Tu diaaaaaa...!!
Tak kira kecik besar tua muda... semua perangai sama je...
pantang dengar bunyi kereta...
macam tau2 je Siti beli ikan...

Tak sempat nak masuk dalam umah.. terus bagi time tu jugak...
kalau takkk... habis kaki ni dorg kejar sampai nak jalan pun susahhh.....
Tu belum lagi dengan 'vokal' dorg yg kuat lagi nyaring....
Jiran-jiran pun dah faham sgt dah...

Inilah gayanya bila dah kenyang... terus membuta jee.....


7 comments:

Nur athirah said...

ouh sme ngan kucing sy lor. dgr bnyi pntu je trus naek takleh nak jln mne pon XDD

suka cartoon said...

hehehe...samer la dengan kucing saya...pantang dengar orang g dapur..tak kira pe da kat depan men pijak jer...orang ker..makanan ker..men jalan jer..huhuhuhu..

Siti Noraisyah said...

agaknye kucing mmg mcm tu la kan? heheee... kadang2 rasa geram jugak, tapi dah sayang kannn..

ijatnuar87 said...

hehehhe..dah macam zoo kucing jek tgknye,hehehe...

Siti Noraisyah said...

ijat: tau xpe.. huhuu... tp suka tgk gelagat kucing2 ni.. ^^

mardhiah ismail (: said...

wauu banyaknyee kucinggg !

elnino moona said...

sama cam kucen saya jugak..
mmg perangai kucen camni ek.. gmbr last tu cumel jak.. da kenyang trus membuta.. ngeee!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...