Tuesday, December 7, 2010

Saya sayang kucing saya..^^

Hari ni lepak-lepak je kt umah..
Tapi bukan lepak kosong je k.. sbb kt umah ni ade byk 'belaan' yang kene diuruskan..
Biaselah, duduk kat kampung, mesti ade bela ayam kampung..
Pastu utk peluk2, Siti bela kucing..^^
Jumlah kucing yang Siti bela, 14 ekor..!!
Kenapelah banyak sangat.....
Asalnye bela sekor je, tapi makin lama makin bertambah plak...
Nak buang sayang, bela jela...
Nama saya 'Samseng' sbb masa kecik2 saya sgt jahat..^^
Kami ni kucing jiran sebelah, saje nak nyebok kt sini..^^
Mane kucing2 yg lain nih??
Ishhh... mcm tau2 je.. time nak amik gambar sume lariii....


5 comments:

AesyaZealous said...

perghhh banyak nye kucinnnngg... sy bela sekor pun dah tak tahan. hoho

Siti Noraisyah said...

hehee.. die beranak-pinak.. takleh nak control dh.. ^^

HAZWAN17 said...

dulu ada gak bela kucing tapi mati...
sume adik beradik sedih..last2 xnak bela dah..tkt sedih lagi huhu

ijatnuar87 said...

aiyoyoy...tu dah masuk tahap zoo kucen dah tu...baguih bebenor la...moga2 murah rejeki,hehehe

Siti Noraisyah said...

Hazwan: Samela, bile ade kucing yg sakit atau mati je, mesti seisi rumah ni menangis.. tapi tak serik2 juga bela kucing.. heee... ^^

Ijat: pasni dah boleh jual kucing plak.. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...