Monday, December 13, 2010

Menu orang malas masak

Bila duduk umah sorang2 ni jadi malas nak masak.. nak kuar beli pun malas jugak.. tapi perut dah lapar... ishhhh....

Selongkar dalam peti ais jab... terjumpa sos spaghetti Kimball, spaghetti yg dah tinggal separuh paket dan belen daging kisar. Ok, perfect! Cukup dah utk dijadikan menu makan harini.. hehe...
Then, selongkar lagi jumpe pulak bahan2 sampingan yang lain.. ade sosej, tomato, lobak merah. Bawang2 memang dah ade. So, rebus jab spaghatti, sambil potong bawang dan tumis ape2 yang patut....
Lepas 10 minit... Siap!! 

Tadaaaaa....!!
Dah siap menu utk makan tengah hari tadi + makan malam sekali..^^
Rasanya??

Hmm.. not bad... Alaaa... sos segera je pun... tambah isi sampingan sikit2 je.. kalau tak sedap, bukan salah Siti, tapi salah sos tu lah kan? heeee....


3 comments:

zacky ~786~ said...

wlwpn menu nie nama die mls masak.. tp ttp nampak sedap..hehe

ijatnuar87 said...

walaupom alakazam...ttp nmpk sedap dimata orang yg perutnya lapo,hehehe

Siti Noraisyah said...

mmg betul, time lapar sume jadi sedap.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...