Sunday, December 12, 2010

Shades Contest a.k.a kaca mata hitam

Sebenarnya dah lama jugak Siti perasan contest ni, tapi baru harini terbuka hati nak join.. mujurlah belum tamat tempoh lagi.. heeee...
Siti excited nak join sbb... Siti pun termasuk dalam kategori yg suke pakai Shades a.k.a kaca mata hitam ni..^^

Sesape nak join boleh klik SINI
  
ni gambar Siti:
Siti memang suka pakai shades..

Why??

Sebab nak jaga mata la.. lebih2 lagi waktu memandu tengah2 hari dan waktu berjalan-jalan kat pantai.. silau kan? So, kaca mata hitamlah penyelamat keadaan.. heee... ^^ 

Ok, tentang gambar kat atas ni:
Siti gabungkan dua gambar jadi satu.
Yg sebelah kiri tu Siti ambil waktu sedang memandu kereta. Mcm yg Siti cakap before ni, untuk elakkan silau masa memandu, mmg Siti akan pakai shades. Bahaya kalau kita biarkan mata silau masa memandu ni, bahaya utk mata dan bahaya juga untuk keselamatan kita semasa memandu.

Yg sebelah kanan pula, gambar Siti masa bercuti-cuti kat pantai. Memang sangat memerlukan shades, kalau tak nanti... rasa sakit je mata...^^

 
Tarikh tutup contest:
15 Disember 2010
Cepat! nanti tak sempat!

Lastly, Siti nak tag:
bambam
iqa senpai
Ayie
Bella



4 comments:

rossoneri said...

gud luck! kita xsuka pakai eheeeee

Siti Noraisyah said...

dulu pun Siti tak suke pakai, sbb hidung pesek, hehe... tapi skrg dh ade keyakinan nak pakai.. ^^

nadiah said...

pewittt,tambah ayu ct bila berkaca mata hitam..

good luck dear..

Siti Noraisyah said...

thanks Nadiah..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...