Wednesday, December 1, 2010

Gambar kanak2 ribena..^^

Jom layan gambar2 lama ni jab..^^
Ni Siti masa umo bape bulan tah.. baru pandai merangkak.. pale plak botak.. haha! Mak kate Siti tumbuh rambut lambat, rambut belakang je yg tumbuh, kt depan tumbuh nipis je.. orang kate dahi luas, banyak ilmu nih.. heeee... ^^

Yang ni Siti umo 3 tahun, ade tulis kt gambar tu kan..^^
Time ni kat kampung atok, rumah ade tangga, tak sudah2 main tangga je...
Mak kate Siti mmg kanak2 yg sangat aktif + nakal + degi + gembeng..
tau 'gembeng'?? 
'gembeng' tu maksudnye kuat menangis... ^^

Tak sure yg ni umo bape.. tapi rasanye dh sekolah.. maybe drjah satu @ darjah 2.
yg mcm amoi kt sebelah tu adik Siti yg bongsu.
Masa kecik mmg rapat sgt, sbb abg2 dan kakak Siti duduk kt asrama, so kt umah mmg lawan b'gasak dgn amoi sorg ni la.. ^^
Skrg dah besar, masing2 dah keje.. adik Siti pun dah keje kt KL...
Tinggalla Siti sorg je jd peneman mak...
 Gambar raya dgn mak, kakak n adik..

Ni gambar masa Siti darjah 3 kt SRJK(C) Tuan Poon..
Siti sorg je Melayu kt dalam kelas ni..
(gambar dah teruk sgt dah..huhuuu...)

Dgn sepupu-sepupu, semua kanak2 ribena lagi..^^

Ni tingkatan 3, paling otai dlm kelas, hehee...

Ni la kawan2 sekampung Siti, selalu g skolah sama2 bertiga..
berpanas, berhujan..
Puan Salha dan Puan Norma..
Skrg dorg dh kawen n dh ade anak2 yg comel.. ^^

Ni lah kwn sekelas yg pling lama dgn Siti.. Puan Ros.
mula sekelas masa tingkatan 2, teruslah smpai ke tingkatan 6, satu kilang (masa keje kilang dulu), satu universiti (UUM), dan sama2 jadi cikgu. Tp skrg die dh keje lain, dh kawen n bakal dapat baby pertama tahun depan..^^

4 comments:

HonEyBuNNy said...

teringat zaman kanak2 dulu kan..heheh

Siti Noraisyah said...

a'ah, zaman kanak2 yg tak boleh diulang.. ^^

iLa SaHaR said...

memang la kalau time sekolah mesti nak bergambo bawah pokok la apa lakan .. hehehe

Siti Noraisyah said...

ha'ahla akn? kenape ek? hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...