Sunday, December 5, 2010

PROTON hidupkan semula 5 pahlawan Melayu!

Siti bukanlah seorang peminat kereta.. tapi bila terbaca tentang Proton bakal keluarkan kereta baru ni, rasa tertarik hati juga..
Hm..Sebenarnya Siti lebih tertarik kepada nama-nama kereta ni, Proton Tuah, Jebat, Lekiu, Lekir dan Kasturi.
Nama pun dah gah, prestasi kereta pun mestilah se'gah' namanyakan?
Dalam keadaan harga petrol yang makin meningkat ni, pasaran kereta tetap tak berkurangan juga ye?
malah, makin rancak pula... pelik.. pelik..
Daripada baca bebelan Siti ni, baik kita layan gambar2 ni jab.
manalah tau ade yang dah pasang angan-angan nak order kelima-lima kereta ni.. hehee...






Cantikkan?

Kereta sempena nama pahlawan melayu lelaki dah ade, bila pula nak keluarkan kereta sempena nama srikandi wanita?

Proton Tun Fatimah, boleh??


Sumber gambar: http://kapansenget.blogspot.com/2010/12/proton-tuah-proton-lekir-proton-lekiu.html

4 comments:

Hunny Maldini said...

lekir semaddd!!! :D

Siti Noraisyah said...

yup, mcm lotus kan?

Ashiya Mizuki said...

wah, macam cun and bergaya jerk kereta baru proton ni.. agak2 akan ada x, kereta yang nama ashiya??lalala~~~

Siti Noraisyah said...

kete sempena nama siti dh ade, "Honda CT", hehee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...